Σας αγαπάω αλλά φεύγω...

Είναι το πρόσωπο της επικαιρότητας τον τελευταίο καιρό στην ΑΕΚ και όχι άδικα. Με τις εμφανίσεις του έχει κάνει όλους τους αντιπάλους της Ένωσης να τον διεκδικούν. Ο ίδιος όμως θέλει να φύγει από τη χώρα μας και όχι από την ΑΕΚ. Θέλει ένα πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα για να δείξει το πλούσιο ταλέντο του. Αγαπάει τον κόσμο της ΑΕΚ και θέλει να πάρει και η ομάδα χρήματα από τη μεταγραφή του, όπως δηλώνει σήμερα στην εφημερίδα Εξέδρα.
Διαβάστε παρακάτω τη συνέντευξή του.

Η Ελλάδα σου αρέσει, το σπίτι σου είναι ωραίο, ο κόσμος σε αγαπάει. Τι επηρεάζει λοιπόν, αρνητικά την ψυχολογία σου;

«Μου αρέσει η πόλη και με τους συμπαίκτες μου νιώθω πολύ άνετα. Ωστόσο, υπάρχουν αρκετά προβλήματα. Και αγωνιστικά και μη. Αν μου δινόταν η ευκαιρία να φύγω, θα το έκανα. Καθένας πρέπει να βελτιώνεται, να κοιτάει κάτι καλύτερο ποδοσφαιρικά, το οποίο αυτή τη στιγμή το βλέπω πολύ δύσκολο στην ΑΕΚ».

Τι πρέπει να γίνει για να ανατραπεί το σκηνικό;

«Η ΑΕΚ αντιμετωπίζει προβλήματα που δεν θα λυθούν άμεσα. Η λύση τους είναι μακροπρόθεσμη. Εμένα με ενδιαφέρει περισσότερο να εξελίσσομαι. Είμαι επαγγελματίας και με ενδιαφέρει το κίνητρο της ευρωπαϊκής συμμετοχής. Η ελπίδα της κλήση μου στην εθνική».

Πρόσφατα είπε πως, αν σε πείσουν ότι η ΑΕΚ θα είναι πιο ανταγωνιστική τη νέα σεζόν, μπορεί να μείνεις. Πώς ορίζει αυτά τα κριτήρια; Με τι θα ήσουν ικανοποιημένος;

«Ποτέ δεν είπα αυτό το πράγμα. Είπα απλά ότι, αν μου γίνει μία πρόταση ανανέωσης από την ΑΕΚ θα την άκουγα με σεβασμό και σοβαρότητα. Τίποτα παραπάνω».

Θεωρείς ότι άλλαξε η ΑΕΚ από την ημέρα που ήρθες; Και τι σε ενοχλεί περισσότερο, τα διοικητικά ή τα αγωνιστικά προβλήματα;

«Άλλαξε πολύ η ΑΕΚ. Κατά πρώτον, θεσμικά. Υπάρχουν και τα οικονομικά προβλήματα που ενοχλούν και τον ποδοσφαιριστή. Ακόμη, κάθε παίκτης θέλει να έχει εξέλιξη, ειδικά στην Ευρώπη. Η ΑΕΚ, όμως, δεν έδωσε σημασία στο Ευρόπα Λιγκ και αποκλειστήκαμε, ενώ - κακά τα ψέματα- και στην Ελλάδα είμαστε μακριά από την κορυφή».

Οπότε, πρωτίστως σε απασχολεί το αγωνιστικό...

«Είναι ένα σύνολο πραγμάτων».

Ισχύει ότι το ματς με την Έβερτον έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιθυμία σου να φύγεις; Επειδή δεν ξεκίνησες βασικός και η ομάδα παρατάχθηκε με αλλαγές σε έναν τόσο σημαντικό αγώνα;

«Τα θεσμικά προβλήματα υπήρχαν. Όλο συναντήσεις γίνονταν... Πάντως, ναι, με ενόχλησε πολύ το ότι, ενώ ξέραμε ότι η πρόκριση εξαρτιόταν από εμάς, δεν δόθηκε η σημασία που έπρεπε να δοθεί στο ματς αυτό. Ήδη στο πρωτάθλημα δεν πηγαίναμε καλά και, ξέροντας ότι δεν υπήρχε ενδιαφέρον για το Γιουρόπα Λιγκ, ενοχλήθηκα πολύ».

Από ποιον δεν υπήρξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον; Από τους συμπαίκτες σου ή το τεχνικό τιμ;

«Με πόνεσε πολύ, γιατί θεωρούσα πολύ σημαντική τη συγκεκριμένη διοργάνωση και ήμουν σίγουρος ότι μπορούσαμε να νικήσουμε την Έβερτον και την Μπενφίκα, τουλάχιστον να περάσουμε στην επόμενη φάση. Δεν θέλω να ρίξω τις ευθύνες σε κανέναν, αλλά δεν δόθηκε η πρέπουσα σημασία».

Τι λάθη έγιναν και βρίσκεται η ΑΕΚ σε αυτή την κατάσταση; Εκτός Ευρώπης, εκτός πρωταθλήματος και με κακή εικόνα στο γήπεδο...

«Άλλοι άνθρωποι πρέπει να απαντήσουν. Δεν είμαι εγώ αυτός που θα πάρει τις αποφάσεις για να αλλάξουν τα πράγματα. Πιστεύω ότι αυτό που μας έλειψε είναι η σταθερότητα. Σε δύο αγώνες παίζαμε καλά, σε τέσσερις άσχημα, σε τρεις μέτρια. Άλλος πρέπει να δει τι συμβαίνει και να πάρει αποφάσεις».

Υπάρχει αυτός ο άλλος;

«Πιθανόν εσείς να ξέρετε καλύτερα την απάντηση. Εγώ προσπαθώ να είμαι στο περιθώριο αυτών των προβλημάτων και να κάνω το καλύτερο που μπορώ. Πάντως, πρέπει να βρεθεί κάποιος ή κάποιοι όσο το δυνατόν γρηγορότερα, που να βρουν λύσεις στα προβλήματα».

Σίγουρα δεν θα πάρει εσύ τις αποφάσεις, αλλά ζεις από μέσα τι συμβαίνει. Αν σου ζητούσαν καταμερισμό ευθυνών, τι ποσοστό θα αναλογούσε στους παίκτες, την τεχνική ηγεσία και τη διοίκηση;

«Όλοι έχουμε τις ευθύνες μας. Οι παίκτες μπαίνουν μέσα στο γήπεδο, οπότε και αυτοί φταίνε, και ο προπονητής που επιλέγει ποιοι και πώς θα αγωνιστούν, και οι άνθρωποι που πρέπει να παίρνουν κάποιες αποφάσεις, όλοι».

Το γεγονός ότι... φωτογραφήθηκες ως ένας από τους πέντε που έπρεπε να φύγουν για να συνεχίσει ο προπονητής στην ΑΕΚ και η δήλωση περί μη ύπαρξης ποιοτικού επιθετικού πλην του Μπλάνκο δεν σε ενόχλησαν;

«Σίγουρα με ενόχλησε εκείνη τη στιγμή. Με ενόχλησε ό,τι συνέβη στο ματς με την Έβερτον, αλλά προσπάθησα να μην αντιδράσω. Πολλά με ενόχλησαν, αλλά για το καλό της ομάδας δεν έκανα τίποτα. Προσπαθώ να δίνω τις απαντήσεις μου μέσα στο γήπεδο. Θέλω να εξελίσσομαι, να εκπληρώσω τους στόχους που είχα από παιδί. Όσο είμαι στην ΑΕΚ, θα τα δίνω όλα για τη φανέλα».

Λες σε κάθε ευκαιρία ότι θέλεις να κάνεις το βήμα παραπάνω. Πώς το περιγράφεις αυτό το βήμα;

«Αυτό τη στιγμή δεν μπορώ να απαντήσω. Θα εξαρτηθεί από τη στιγμή και την προσφορά. Θα κοιτάξω ποια είναι η αγωνιστική φιλοσοφία της ομάδας. Θα αποφασίσω με αυτό τον γνώμονα, αλλά - εννοείται - θα κοιτάξω το προσωπικό μου συμφέρον. Σίγουρα το ισπανικό, το αγγλικό, το ιταλικό και το γαλλικό πρωτάθλημα, που είναι πιο ανταγωνιστικά, θα με ενδιέφεραν πολύ. Όταν έρθει κάποια πρόταση θα την αναλύσω».

Είναι σίγουρο, ότι αν σου γίνει πρόταση από ένα τέτοιο πρωτάθλημα πας με κλειστά μάτια. Αν όμως η πρόταση είναι από τον Ολυμπιακό ή τον Παναθηναϊκό;

«Δεν θέλω να μιλήσω γι' αυτό. Σε παρακαλώ να το σεβαστείς».

Το σέβομαι, αλλά οφείλω να σε ρωτήσω τουλάχιστον αν είχε έρθει σε επαφή μαζί σου κάποιος από τον Ολυμπιακό.

«Όχι».

Σε όλη αυτή την ιστορία που δημιουργήθηκε γύρω από μεταγραφή σου, θεωρείς ότι εσύ ή οι μάνατζέρ σου κάνατε κάποιους λανθασμένους χειρισμούς; Θεωρείς ότι έπρεπε να το διαχειριστείς διαφορετικά;

«Δεν αισθανόμουν καλά και το είχα πει στους μάνατζέρ μου. Και δεν είναι μόνο εγώ που δεν αισθάνομαι καλά. Ο κόσμος βλέπει τα προβλήματα, διακρίνει την απογοήτευση. Εγώ το είπα στους εκπροσώπους μου και εκείνοι θέλησαν να κάνουν κάποιες επαφές. Λογικό είναι. Είμαι σίγουρος ότι ο κόσμος δεν θα ήθελε να φύγει από την ομάδα ένας αγαπημένος του παίκτης. Όποιος κι αν είναι αυτός. Αν κάποιος δίνει το 100% των δυνάμεών του, αλλά φύγει και πάει στην Ισπανία ή την Ιταλία, δεν νομίζω να ενοχληθούν τόσο πολύ».

Συμφωνώ, αλλά η κουβέντα γινόταν για μεταγραφή στον Ολυμπιακό και στην Ελλάδα τα πράγματα δεν λειτουργούν πάντα έτσι. Εδώ δεν ανανεώνεις το συμβόλαιό σου και σε βάζουν να προπονείσαι μόνος. Όσο καλός κι αν είσαι...

«Αυτό συμβαίνει και στην Αργεντινή. Οι φίλαθλοι ποτέ δεν θα στραφούν ενάντια σε κάποιον που τα δίνει όλα μέσα στο γήπεδο. Και εγώ το κάνω. Εγώ θέλω να φύγω. Είναι ξεκάθαρο ότι θέλω να φύγω και να δώσω πίσω στην ΑΕΚ όλα όσα μου έδωσε. Αν φύγω το καλοκαίρι η ΑΕΚ θα μπορέσει να πάρει λεφτά. Να καλύψει τα χρήματα που ξόδεψε για να με αποκτήσει και να κερδίσει κιόλας. Προτιμώ να το κάνω αυτό, παρά να αποχωρήσω ελεύθερος».


Επιστροφή...



0 Σχόλια στο "Σας αγαπάω αλλά φεύγω..."

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24