Μπλάνκο: Θέλω να μείνω πολλά χρόνια

Ο Ισμαέλ Μπλάνκο μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό της Αργεντινής και εξέφρασε την επιθυμία να μείνει για πολλά ακόμα χρόνια στην ΑΕΚ και να συνεχίσει να σκοράρει. Ο Αργεντινός άσος εκφράζει την απογοήτευσή του για τα οικονομικά προβλήματα της ΑΕΚ αλλά όπως τονίζει αυτά ανήκουν στον παρελθόν. Επίσης αναφέρει πως η ανανέωση του συμβολαίου του έχει "παγώσει" και γι αυτό είναι απογοητευμένος.
Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξή του...


Δείχνεις ικανοποιημένος στην Ελλάδα και στην ΑΕΚ.

«Η χώρα είναι φοβερή. Στην ΑΕΚ δεν περνάμε την καλύτερη περίοδο, αλλά ελπίζω να είναι μια παρένθεση η φετινή χρονιά, γιατί έχουμε τις δυνατότητες να πάμε πολύ καλύτερα. Η ΑΕΚ πρέπει να παλεύει για τίτλους, το αξίζουν και η ομάδα και ο κόσμος της».

Θα πανηγυρίζεις γκολ για πολλά χρόνια με τη φανέλα της ΑΕΚ;

«Μακάρι. Έχω συμβόλαιο για άλλον ενάμιση χρόνο κι ελπίζω να το εξαντλήσω. Είμαι κάπως απογοητευμένος με τη διοίκηση, γιατί ξεκίνησε συζητήσεις για την ανανέωση του συμβολαίου μου στις αρχές του καλοκαιριού και το θέμα έχει ''παγώσει''. Από την πλευρά μου θα ήθελα να μείνω πολλά χρόνια στην ομάδα, να πετύχω κι άλλα γκολ και να πανηγυρίσω τίτλους. Οι τίτλοι είναι το απωθημένο μου, γιατί έχουμε φτάσει κοντά δύο φορές στο πρωτάθλημα και στο Κύπελλο, αλλά για διάφορους λόγους δεν τα καταφέραμε».

Γιατί άλλαξε στάση η διοίκηση; Θέλει να σε πουλήσει;

«Δεν νομίζω. Υπήρχαν κάποιες προτάσεις στο παρελθόν, αλλά η ΑΕΚ δεν με αφήνει να φύγω. Υπάρχουν κάποιες διοικητικές ανακατατάξεις αυτή την περίοδο, υπήρχαν και οικονομικά προβλήματα. Είναι δύσκολη η κατάσταση, υπάρχουν διαφορετικές προτεραιότητες, το καταλαβαίνω, απλώς μου έχει μείνει απογοήτευση για το γεγονός ότι ξεκίνησαν διαπραγματεύσεις για την ανανέωση, αλλά δεν προχώρησαν».

Eίναι γεγονός ότι έχετε οικονομικά προβλήματα στην ομάδα;

«Τώρα είμαι ήρεμος. Είχαμε προβλήματα το προηγούμενο διάστημα, αλλά το θέμα λύθηκε και τώρα όλοι οι παίκτες είναι καλά από αυτή την άποψη. Σε κάθε περίπτωση, στην Ελλάδα όλες οι ομάδες έχουν οικονομικά προβλήματα φέτος. Σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει με άλλες ομάδες εδώ, στη δική μας περίπτωση η διοίκηση το έλυσε το θέμα και είμαστε όλοι πιο ήρεμοι».

Αγωνιστικά πώς πηγαίνει η ομάδα;

«Η ΑΕΚ δεν κάνει καλή χρονιά και, δυστυχώς, δεν έχουμε ελπίδες να πλησιάσουμε τον πρωτοπόρο. Κανείς μας δεν χαίρεται που μείναμε νωρίς εκτός τίτλου, αλλά υπάρχουν στόχοι και πρέπει να τους διεκδικήσουμε. Τώρα στοχεύουμε στην είσοδο στα πλέι οφ για να μπορέσουμε να παίξουμε και του χρόνου στην Ευρώπη. Πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε».

Παίζει επιθετικά η ΑΕΚ;

«Η δική μας ομάδα παίζει πολύ γρήγορα, αν και προσαρμοζόμαστε μερικές φορές στον αντίπαλο. Παίζουμε με ένα ή δυο επιθετικούς, αναλόγως με το παιχνίδι. Προσωπικά αποδίδω καλύτερα όταν παίζω στην κορυφή της επίθεσης και έχω δίπλα μου δεύτερο επιθετικό, αλλά προσπαθώ πάντα για το καλύτερο. Δεν δημιουργούμε πολλές ευκαιρίες για γκολ και αυτό δυσκολεύει τους επιθετικούς. Είναι ένας από τους λόγους που δεν σκοράρω όσο τα προηγούμενα χρόνια».

Χθες (σ.σ. προχθές) πάντως σκόραρες δυο γκολ.

«Το είχα ανάγκη. Ξέρω ότι η ομάδα χρειάζεται τα γκολ μου και ο πρώτος που στεναχωριέται όταν δεν σκοράρω είμαι εγώ. Ελπίζω να με βοηθήσουν να ανακτήσω την αυτοπεποίθηση μου. Έχω εμμονή με το γκολ και θέλω να σκοράρω συνέχεια για να βοηθάω την ομάδα μου. Στεναχωριέμαι που φέτος δεν έχω φτάσει στα επίπεδα των προηγούμενων χρόνων. Στεναχωριέμαι γιατί δουλεύω πολύ στις προπονήσεις και πολλές φορές μένω και μετά το τέλος των προπονήσεων για να δουλεύω στα τελειώματα, αλλά στο γήπεδο αισθάνομαι ότι δεν μου βγαίνει τίποτα. Είναι λογικό μετά να απογοητεύεσαι. Αλλά δεν το βάζω ποτέ κάτω και πιστεύω ότι τα γκολ θα με βοηθήσουν ψυχολογικά».
'

Και ο πανηγυρισμός σου;

«Όταν είχα έρθει στην Ελλάδα συνήθιζα να πανηγυρίζω τα γκολ μου με την μάσκα του Ζορό, αλλά σταμάτησα γιατί οι διαιτητές μού έδιναν κίτρινη κάρτα. Οι Αποκριές, όμως, μου αρέσουν πολύ, γι' αυτό και έκανα μια εξαίρεση λόγω των ημερών».

Προφανώς πίστευες ότι θα σκοράρεις στο συγκεκριμένο παιχνίδι.

«Βασικά είχα αγοράσει την μάσκα πριν από περίπου δέκα ημέρες και σκόπευα να την έχω μαζί μου στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό. Θα ήταν πολύ σημαντικό για τους φιλάθλους της ΑΕΚ αν μπορούσα να σκοράρω σε εκείνο το παιχνίδι. Τα ντέρμπι είναι πάντα ξεχωριστά γι' αυτούς, ειδικά φέτος που τους έχουμε απογοητεύσει. Αλλά την ξέχασα στο σπίτι και το διαπίστωσα όταν συγκεντρώθηκε η αποστολή στο ξενοδοχείο».

Γι' αυτό δεν σκόραρες με τον Παναθηναϊκό;

«Λες (γέλια); Χθες (σ.σ. προχθές), πάντως, πίστευα ότι θα σκοράρω. Είχα καλή ψυχολογία. Στο πρώτο γκολ που πέτυχα δεν πανηγύρια με την μάσκα, γιατί ήταν απλώς γκολ ισοφάρισης. Πίστευα, όμως, ότι θα έβαζα και δεύτερο».

Πώς είναι η ζωή εκεί;

«Η ζωή μοιάζει με την ζωή στην Αργεντινή, όλοι οι συμπατριώτες μου προσαρμόζονται αμέσως. Εγώ είμαι ήδη δυόμισι χρόνια στην Αθήνα και περνάω πολύ καλά. Μένω στην Κηφισιά και είμαι δέκα λεπτά από την Αθήνα. Μου αρέσουν πολύ τα νησιά. Επίσης, υπάρχουν μαγευτικά τοπία στην Ελλάδα, έχει σχεδόν πάντα ήλιο... Έχω γνωρίσει κάποια μέρη εδώ, αλλά για να τα ανακαλύψεις όλα χρειάζεται να μείνεις πολλά χρόνια. Έχει φοβερή ιστορία αυτή η χώρα».

Ελληνικά έχεις μάθει;

«Δεν τα πάω καλά με την γλώσσα, το αντίθετο. Αλλά έχουμε μεταφραστή που μας βοηθάει και ίσως γι' αυτό δεν κάθισα να μάθω την γλώσσα. Δεν καταλαβαίνω και πολλά από τα ελληνικά όταν ακούω τους άλλους να μιλάνε».




Επιστροφή...



0 Σχόλια στο "Μπλάνκο: Θέλω να μείνω πολλά χρόνια"

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24