Ρούνεϊ: Δεν φεύγω από τη Γιουνάιτεντ

Πρόθεση να αποχωρήσει από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ δεν έχει ο Γουέιν Ρούνεϊ. Ο Άγγλος επιθετικός δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος από τους «κόκκινους διάβολους», ενώ τόνισε πως θέλει να κατακτήσει περισσότερα τρόπαια. «Είναι ωραίο να σε προσέχουν, αλλά είμαι πραγματικά χαρούμενος στη Γιουνάιτεντ και, εάν δεν μου πουν κάτι άλλο, δεν μπορώ να δω τον εαυτό μου να φεύγει», τόνισε ο διεθνής επιθετικός, με δηλώσεις του στον βρετανικό Τύπο, ενόψει του αυριανού φιλικού της εθνικής Αγγλίας με την αντίστοιχη της Βραζιλίας στο Κατάρ, και συνέχισε...
«Έχω ακόμη δύο χρόνια μετά τον φετινό στο συμβόλαιό μου, επομένως είμαι σίγουρος ότι θα διαπραγματευθούμε μία νέα συμφωνία τους επόμενους μήνες. Αγαπώ την ομάδα. Είναι 30 λεπτά από το σπίτι και την οικογένειά μου και έχω μία σπουδαία ευκαιρία να κατακτήσω περισσότερα τρόπαια».




zougla.gr
Επιστροφή...



0 Σχόλια στο "Ρούνεϊ: Δεν φεύγω από τη Γιουνάιτεντ"

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24