Υπουργός Αμυνας:Ελευθέριος Βενιζέλος


Στο Υπουργείο Αμυνας τελικά ο κ.Βενιζέλος.Είναι ενα πολύ δυνατό και δύσκολο Υπουργείο και αρμόζει απόλυτα στον ισχυρό άνδρα του ΠΑΣΟΚ.



Επιστροφή...



2 Σχόλια στο "Υπουργός Αμυνας:Ελευθέριος Βενιζέλος"

  1. Ανώνυμος λέει,

    ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ,

    ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΟΥ ΔΙΝΩ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ , ΟΧΙ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ ΖΩΗΣ . ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ ΔΙΟΤΙ ΖΗΤΟΥΝ ΥΨΟΣ 1,65 ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ 1,64 . ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ;
    ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΝΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ...?

    Δημοσιεύτηκε στις 4 Μαρτίου 2010 στις 5:18 μ.μ.

     
  2. Ανώνυμος λέει,

    kurie upourge tha vgei prokiriksi gia ton strato???gia epop?

    Δημοσιεύτηκε στις 26 Μαΐου 2011 στις 11:34 μ.μ.

     

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24