Τι σχέση έχει η Gwyneth Paltrow με την «μαγείρισσα» Βέφα Αλεξιάδου ????


Δεν είναι ξαδέρφες, ούτε φίλες οι 2 γυναίκες, απλώς στο μέλλον θα είναι συνάδελφοι καθώς η Paltrow είπε να κάνει μια μικρή στροφή στην καριέρα της προς την …μαγειρική. Η βραβευμένη με όσκαρ ηθοποιός αποφάσισε να γράψει ένα βιβλίο με συνταγές που η ίδια αγαπά πολύ. Έτσι σε λίγους μήνες η μεγάλη σταρ του Χόλυγουντ θα εκδόσει ένα βιβλίο με τον τίτλο [...]


«η Κόρη του Πατέρα μου», το οποίο θα περιέχει τις αγαπημένες συνταγές της, αποδίδοντας έτσι ένα φόρο τιμής στον πατέρα της, ο οποίος έχει πεθάνει εδώ και 8 χρόνια. «Από πάντα ένιωθα πιο κοντά στον πατέρα μου, ο οποίος και ήταν η αγάπη της ζωής μου μέχρι και τον θάνατο του το 2002, όταν ήμουν στην κουζίνα» εξομολογήθηκε η Gwyneth στο Αυγουστιάτικο τεύχος του περιοδικού Vogue. «Ακόμη τον ακούω και τον νιώθω στον ώμο μου να μου λέει να είμαι προσεκτική με το μαχαίρι…» συμπληρώνει η γνωστή ηθοποιός, μιλώντας για τον αγαπημένο της πατέρα και την απόφαση της να γράψει βιβλίο μαγειρικής. Η Paltrow που αγαπά ιδιαίτερα τις γαλλικές πατάτες και την πίτσα, είπε πως στο βιβλίο της εκτός από τις διάφορες συνταγές θα περιλαμβάνονται και μαθήματα- οδηγίες για την κουζίνα, που η ίδια έμαθε από τον πατέρα της. Μεταξύ αυτών είναι για παράδειγμα συμβουλές όπως : επενδύστε σε ότι είναι πραγματικό, να καθαρίζετε σε ότι κάνετε, πιείτε ενώ μαγειρεύετε, κάντε την μαγειρική διασκέδαση, δεν χρειάζεται να είναι κάτι περίπλοκο και άλλες τέτοιες οδηγίες όπως αποκαλύπτει η πανέμορφη ηθοποιός. Η 37χρονη Paltrow, που έχει και 2 παιδιά με τον 33χρονο τραγουδιστή Chris Martin, παραδέχεται πως είναι πιο δύσκολο να εκπληρώνεις κάτι σωστά μέσα σε μια κουζίνα από το να γυρνάς ένα φιλμ. Στην συνέντευξη της η Paltrow μίλησε και για τις δυσκολίες το να είναι μια εργαζόμενη γυναίκα και μάνα, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και σε λάθη του παρελθόντος. «Στα 30 μου κατάλαβα, ποια είμαι και που πάω. Έχω κάνει τεράστια λάθη και πιστεύω πως έχω μάθει από αυτά. Απέκτησα παιδιά και τώρα νοιώθω πολύ πιο άνετα και ωραία απ ‘ ότι ένιωθα στα 12 μου. Και τότε ήταν ωραία, απλώς τώρα είναι πιο ωραία, για αυτό και δεν θα ήθελα με τίποτα να γυρίσω πίσω σε εκείνη την ηλικία» λέει η γλυκιά ηθοποιός, αποδεικνύοντας έτσι πόσο συνειδητοποιημένη είναι. Αν θέλετε να μαγειρέψετε ότι φτιάχνει η διεθνούς φήμης σταρ αλλά και να ακούσετε και άλλες τέτοιες αισιόδοξες κουβέντες από την ίδια, δεν έχετε παρά να κάνετε λίγους μήνες υπομονή, μέχρι να βρεθεί το βιβλίο της στα ράφια όλων των βιβλιοπωλείων του κόσμου…..

Επιστροφή...



0 Σχόλια στο "Τι σχέση έχει η Gwyneth Paltrow με την «μαγείρισσα» Βέφα Αλεξιάδου ????"

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24