Britney Spears : θα κλείδωνα τα παιδιά μου στα δωμάτια τους, αν μου έλεγαν ότι θέλουν να ασχοληθούν με την ψυχαγωγία…..


Μπορεί η διεθνούς φήμης τραγουδίστρια να προκάλεσε αμέτρητες φορές τα ΜΜΕ με προκλητικές συμπεριφορές και ακρότητες, ωστόσο με τα δύο μονάκριβα της αγόρια η Spears εμφανίζεται να είναι πολύ αυστηρή και προσεκτική. «Αν οι γιοι μου, μου έλεγαν ότι θα ήθελαν να είναι μέρος της showbiz, θα τους κλείδωνα στα δωμάτιά τους μέχρι να φτάσουν τα 30 τους χρόνια» εξομολογείται χωρίς κανένα δισταγμό, η 28χρονη μητέρα 2 αγοριών Μπρίτνει , στο τεύχος Αυγούστου του Cosmopolitan. Χωρίς κάμερες, φώτα και παπαράτσι φαίνεται πως είναι αποφασισμένη η Spears να μεγαλώσει [...]


τα 2 αγόρια της, τα οποία και φυλά σαν κόρες οφθαλμών. « Φοβάμαι τη στιγμή που οι γιοι μου θα με ρωτούν πώς γίνονται τα μωρά¨» προσθέτει η πριγκίπισσα της ποπ, απαντώντας σε ερωτήσεις που τις κάνουν τόσο για την μητρότητα όσο και για το παιχνίδι της δόξας. Στην συνέντευξη της στο γνωστό περιοδικό, η κατά τα άλλα εκκεντρική star μίλησε με χαρά για τους γιους Sean και Jaden, την στιγμή που διάφορες φήμες σχετικά με την ικανότητα της σταρ αν και κατά πόσο μπορεί να μεγαλώσει σωστά τα παιδιά της έρχονται πάλι στο προσκήνιο. Παρά τον πόλεμο και τα κουτσομπολιά η αγαπημένη τραγουδίστρια φαίνεται πως αγνοεί τα κακεντρεχή σχόλια και πως έχει βρει την προσωπική της ισορροπία. «Τα πράγματα είναι αρκετά ήσυχα αυτή τη στιγμή. Έχω ξοδέψει πολύ χρόνο στο σπίτι με τα αγόρια μου,» λέει "Μόλις άρχισαν μαθήματα καράτε , τα οποία είναι εξαιρετικά χαριτωμένα! Λέει χαρακτηριστικά η Spears, δείχνοντας έτσι πως τι και αν είναι μια διεθνής persona, πάνω από όλα είναι μάνα !!!!



Επιστροφή...



0 Σχόλια στο "Britney Spears : θα κλείδωνα τα παιδιά μου στα δωμάτια τους, αν μου έλεγαν ότι θέλουν να ασχοληθούν με την ψυχαγωγία….."

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24