Με ποιο σημείο της, νοιώθει ανασφάλεια η Kim Kardashian;


Η πρόσφατη συνέντευξη της 29χρονης καλλονής στο δίκτυο ABC είναι ακόμη μια απόδειξη πως η ανασφάλεια δεν είναι κάτι που «ταλαιπωρεί» μόνο τους κοινούς θνητούς, αλλά «βασανίζει» ακόμη και τις λαμπερές star όπως είναι η Kim. Θέλοντας να δώσει ένα τέλος η μελαχρινή σεξοβόμβα στις φήμες που την θέλουν να έχει κάνει πολλές πλαστικές επεμβάσεις μίλησε στην δημοσιογράφο Cynthia McFadden του Abc, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δεν είμαι κατά των πλαστικών επεμβάσεων, αλλά μέχρι στιγμής [...]

δεν έχω κάνει ούτε μια, είμαι 100% φυσική. Το μόνο που έχω κάνει είναι ένα μικρό μπότοξ». Η Κίμ υποστήριξε ότι ουδέποτε χειρούργησε την μυτούλα της, η οποία και την κάνει να νιώθει ανασφαλής, πράγμα που ισχυρίστηκε ακόμη και η μητέρα της καλλονής. «Το αστείο είναι ότι η μύτη μου, είναι και η μεγαλύτερη ανασφάλεια μου, ήθελα από πάντα να φτιάξω την μύτη μου, πήγα στο γιατρό ,είδαμε μαζί πως θα φαινόμουν με μια αντίστοιχη επέμβαση, δεν θα ήμουν η ίδια και για αυτό ποτέ δεν αποφάσισα να την αλλάξω»...Αλήθεια ή ψέματα, μόνο η Κίμ το ξέρει, το μόνο σίγουρο είναι ότι η γνωστή σταρ προκαλεί «εγκεφαλικά» με το πέρασμα της !!

Επιστροφή...



0 Σχόλια στο "Με ποιο σημείο της, νοιώθει ανασφάλεια η Kim Kardashian;"

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24