Η συνέντευξη Σαντος

Τη δικαιολογία ότι κουράστηκε και γι αυτό εγκαταλείπει τον ΠΑΟΚ πρόβαλλε στη σημερινή συνέντευξη τύπου του ο Φερναντο Σάντος. Ο Πορτογάλος τεχνικός αρνήθηκε φήμες που τον ήθελαν να αναλαμβάνει τον πάγκο της Εθνικής ή του Ολυμπιακού. Επίσης δε θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στον κόσμο του ΠΑΟΚ και τον ευχαρίστησε για όλες τις στιγμές που πέρασαν μαζί.
Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξή του...

Θα ήθελα να ευχαριστήσω πρόεδρο για την πρόταση που μου έκανε για ένα νέο τριετές πλάνο και να ζητήσω συγγνώμη σε αυτόν και σε όλους όσοι προσπάθησαν και έκαναν τα πάντα για συνεχίσω στον ΠΑΟΚ. Ήταν τεράστια τιμή και ικανοποίηση να υπηρετήσω αυτόν τον μεγάλο σύλλογο τα τρία τελευταία χρόνια και να βάλω ένα μικρό λιθαράκι προκειμένου να χτιστεί η ομάδα από την αρχή.

"Είναι προσωπική απόφαση και θεώρησα ότι δεν θα ήταν το καλύτερο ούτε για τον ΠΑΟΚ, αλλα ούτε και για μένα να συνεχίσω. Αυτή τη στιγμή του αποχαιρετισμού θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι δούλεψαν μαζί μου αυτά τα τρία χρόνια και με το δικό τους τρόπο συνέβαλαν για να έχει επιτυχία το πλάνο. Τους ποδοσφαιριστές, το τεχνικό ιατρικό επιτελείο, τους φροντιστές και με ιδιαίτερο τρόπο τους φίλους μου, που παίζαμε τόσες ώρες μπουρλότ τον κ. Ιωσηφίδη και τον Κυριάκο. Ξεχωριστή μνεία στο φίλο μου πάνω από όλα και πρόεδρο κ. Ζαγοράκη. Σε όλα τα μέλη της διοίκησης, όμως ο κ. Ζαγοράκης ήταν ο κύριος υπεύθυνος για όλα κι ο εμπνευστής του πλάνου. Από εκεί και περά επίσης ξεχωριστή αναφορά θέλω να κάνω στον κ. Βρύζα που τον έκανα φίλο μου εδώ στον ΠΑΟΚ και ήταν και αυτός καταλυτικός για την επιτυχία του πλάνου. Ο τρόπος που στήριξε το οικοδόμημα ήταν σημαντικής σημασίας. Θέλω να ευχαριστήσω και τον κ. Sergio Conceicao για όλα όσα έκανε πρώτα ως ποδοσφαιριστής και από εκεί και περά στις νέες λειτουργειές που ανέλαβε γιατί και αυτός έχει παίξει το ρόλο του για να γίνουν όλα όσα έγιναν.

Σε όλους τους οπαδούς του ΠΑΟΚ. Εσείς είστε το σώμα και η ψυχή αυτού του τεράστιου συλλόγου. Σας ευχαριστώ για όλα. Και όλους εσάς, σας ευχαριστώ για το σεβασμό που μου δείξατε. Έτσι όπως μου συμπεριφερθήκατε αυτά τα 3 χρόνια. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ".

Υστερα από την αρχική τοποθέτηση ο Fernando Santos πρόσθεσε:

"Περίπου δύο μήνες πριν έχω πάρει την απόφαση όπου και ανακοίνωσα ότι θα είναι ο τελευταίος μου χρόνος εδώ στον ΠΑΟΚ. Θεωρώ ότι αυτά τα 3 χρόνια ήταν σίγουρα πολύ εξαντλητικά για μένα και πλέον δεν πληρούσα τις κατάλληλες προϋποθέσεις, εγώ ο ίδιος με το 100% της θέλησης και διάθεσης σε αυτό που κάνω. Γιατί το νέο πλάνο θέλει 100% προσπάθεια και αφοσίωση και κυρίως μια διάθεση να θες να ασχολείσαι 24 ώρες με την ομάδα. Να σου αρέσει η καθημερινή τριβή. Νομίζω ότι έχουμε πει πάρα πολλές φορές ότι η τελική απόφαση είναι κατι που θα είναι καλό για μένα αλλα κυρίως και για τον σύλλογο. Αν εγώ δεν είμαι 100% έτοιμος και διαθέσιμος για να αναλάβω κάτι καινούριο σίγουρα δεν είναι καλό και για μένα αλλά και για την ομάδα. Είναι προσωπικό και ξέρετε ότι ζω όλες τις ώρες συγκεντρωμένος στη δουλειά μου, αλλά αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει διάθεση, υπάρχει μια κόπωση και νομίζω όλοι όσοι με γνωρίζετε, ξέρετε ότι είμαι ειλικρινής και πάνω από όλα για ίδιο μου τον εαυτό".

"Αυτή τη στιγμή το σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται να προπονήσω άλλο σύλλογο. Σε 3-4 μήνες τα πράγματα δεν ξέρω πως θα είναι γιατί δεν ξέρω πως θα είμαι εγώ μακριά από το ποδόσφαιρο. Δεν το έχω ξανακάνει. Ξέρω ότι πρέπει να γίνει. Δεν ξέρω πως θα είναι να μην μυρίζω κάθε μέρα το γρασίδι. Μια φορά που το έκανα πριν 15 χρόνια, μετά από 3-4 μήνες δεν ήξερα που βρισκόμουν... Δεν ήξερα που να κάνω μπάνιο. Ετσι δεν ξέρω τι θα γίνει σε 3-4 μήνες. Προς το παρόν η απόφαση είναι αυτή και δεν πρόκειται να αλλάξει σύντομα".

"Τι πρόσφερα στον ΠΑΟΚ; Γαλήνη. Περηφάνια, επιτυχία και μια μεγάλη ευχαρίστηση, σας ευχαριστώ όλους".


Επιστροφή...



0 Σχόλια στο "Η συνέντευξη Σαντος"

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24