Χαμηλότερες επιδόσεις σε 12 μαθήματα
Από το ΕΘΝΟΣ
Ενα κλικ δυσκολότερα από την περσινή χρονιά φαίνεται να ήταν τα θέματα για την πλειονότητα των υποψηφίων, καθώς, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις για τα πρώτα 12 μαθήματα, καταγράφονται -σε γενικές γραμμές- χειρότερες επιδόσεις. Η εικόνα για τα γραπτά των μαθημάτων δεν είναι ενιαία, καθώς υπάρχουν διαφοροποιήσεις ανά μάθημα και κατεύθυνση. Ωστόσο, τα χαμηλότερα ποσοστά αριστούχων ωθούν τους βαθμολογητές στην εκτίμηση ότι... θα υπάρξει μία μικρή πτώση των βάσεων στα δημοφιλή υψηλόβαθμα τμήματα.
Φέτος, για πρώτη φορά μετά από τέσσερα χρόνια, δεν δίνεται τόσο μεγάλη σημασία στα ποσοστά των αποτυχόντων. Οσοι βρεθούν στο... υπόγειο της βαθμολογικής κλίμακας δεν τίθενται αυτομάτως εκτός ΑΕΙ-ΤΕΙ, αφού η βάση του δέκα δεν αποτελεί πλέον προαπαιτούμενο για την εισαγωγή στα τμήματα της ανώτατης εκπαίδευσης.
Αυτό στην πράξη θα ρίξει τις βάσεις σχολών της περιφέρειας που μέχρι πέρυσι απαιτούσαν βαθμολογίες κοντά στα 10.000 και δεν κάλυπταν όλες τις προσφερόμενες θέσεις. Πρόκειται για πάνω από 100 τμήματα, η πλειονότητα των οποίων ανήκει σε τεχνολογικά ιδρύματα της περιφέρειας.
Θα πρέπει να επισημανθεί πάντως ότι οι προβλέψεις για τις βάσεις εισαγωγής σε αυτό το χρονικό σημείο γίνονται με κάθε επιφύλαξη, καθώς δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εξετάσεις σε όλα τα μαθήματα, απομένουν τα ειδικά μαθήματα και οι αθλητικές δοκιμασίες, ενώ δεν υπάρχει το δεύτερο βασικό στοιχείο που βοηθάει για τις εκτιμήσεις και που δεν είναι άλλο από τις προτιμήσεις των υποψηφίων στα μηχανογραφικά δελτία.
Κατά τα λοιπά, σύμφωνα με στοιχεία που έρχονται στη δημοσιότητα από έμπειρους βαθμολογητές, στη Θεωρητική Κατεύθυνση φαίνεται ότι οι επιδόσεις είναι χαμηλότερες -έστω και οριακά σε ορισμένα μαθήματα- από το 2009, με τα μεγαλύτερα προβλήματα να εντοπίζονται από πλευράς υποψηφίων στο μάθημα της Ιστορίας.
Στη Θετική Κατεύθυνση, η εικόνα είναι ανάλογη, καθώς στο πρώτο μάθημα αυξημένης βαρύτητας (Μαθηματικά) οι βαθμολογητές μιλούν για χειρότερες επιδόσεις από την περσινή χρονιά.
Οσον αφορά στην Τεχνολογική Κατεύθυνση 2, φαίνεται να είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα, αφού στο μάθημα Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων δεν φαίνεται να υπάρχουν διαφοροποιήσεις συγκριτικά με πέρυσι, οπότε και ένας στους τέσσερις βρέθηκε στην ανώτερη βαθμολογική κλίμακα (18-20).
Επιστροφή...
0 Σχόλια στο "Χαμηλότερες επιδόσεις σε 12 μαθήματα"
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!