Παναγιώτης Πετράκης:«Θέλω να γίνω πατέρας»


Χαίρεται με το βαφτιστήρι του

Mε σπουδές που θα ζήλευαν πολλοί και ένα βιογραφικό που θα ήθελαν πολ­λοί περισσότεροι, ο Παναγιώτης Πε­τράκης, ο Λουκάς από τα Μυστικά της Εδέμ, φωτογραφίζεται με τον βαφτισιμιό του, τον Άγγελο, και ονειρεύεται να ερωτευτεί και να κάνει και εκείνος τη δική του οικογένεια....

Θα ήθελα πρώτα να φτάσω κάπου επαγ­γελματικά και μετά να κάνω οικογένεια και να γίνω πατέρας. Αλλά αυτό θα ήθελα να γίνει σε κάποια φάση που θα μπορώ να αφιερώσω χρόνο στο παιδί μου. Δεν μου αρέσει καθόλου η ιδέα ότι το παιδί μου μεγαλώνει ερήμην μου. Κι αυτό το βλέπω και με τον βαφτισιμιό μου, τον Άγγελο. Στενοχωριέμαι πολύ που δεν τον βλέπω όσο συχνά θα ήθελα.

http://www.yupi.gr/gossip/c17125/Panagiwths_Petrakhs.html


Επιστροφή...



1 Σχόλιο στο "Παναγιώτης Πετράκης:«Θέλω να γίνω πατέρας»"

  1. Ανώνυμος λέει,

    πολυ ωραιο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Δημοσιεύτηκε στις 9 Οκτωβρίου 2012 στις 7:37 μ.μ.

     

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24