Παυλίδης: "Ο Σαμαράς ανοίγει πληγές στο κόμμα"

Για «πανικό, που κατέλαβε τη Ρηγίλλης», όταν διαπίστωσε ότι βρίσκεται στη Ρόδο για να μετάσχει στην προσυνεδριακή εκδήλωση της ΝΔ, έκανε λόγο, σε δήλωσή του, από την πρωτεύουσα της Δωδεκανήσου, ο διαγραφείς βουλευτής, Αρ. Παυλίδης, διευκρινίζοντας ότι στην εκδήλωση του κόμματος ήταν «επίσημα προσκεκλημένος και δια της υπογραφής του προέδρου της ΝΔ». H δήλωση του κ. Παυλίδη αναφέρει... «Ο πανικός εκδηλώθηκε με τηλεφώνημα του διευθυντή του Γραφείου του κ. Α. Σαμαρά που μου μετέδωσε ότι: "Ο πρόεδρος επιθυμεί να μην παραστείτε στην αυριανή συνδιάσκεψη". Η απάντηση μου: "Διαβιβάσατε στον κ. πρόεδρο ότι παρακαλώ να μου το ανακοινώσει ο ίδιος αύριο, που θα είμαι απέναντί του στη συνάντηση, που γίνεται στην πατρίδα μου Ρόδο.

Εντός δεκαπέντε λεπτών ολοκληρώθηκε, με τρόπο κωμικό, η διαδικασία λήψης της απόφασης διαγραφής μου, διότι "προκαλώ βλάβη στη λειτουργία του κόμματος", με εισηγητή, μάλιστα, τον κ. Α. Σαμαρά, εξαιτίας του οποίου η ΝΔ υπέστη τέτοια βλάβη που την πληρώνουμε μέχρι σήμερα.

Την ώρα που η χώρα καταποντίζεται και ο λαός μας αγωνιά για το αύριο, ο πρόεδρος της ΝΔ αντί να κηρύξει πανστρατιά για ουσιαστική συμμετοχή στην ανόρθωση της οικονομίας μας, ανοίγει πληγές στο κόμμα που κανένα σφουγγάρι δε μπορεί να τις καθαρίσει, υποστήριξε ο κ. Παυλίδης.

«Ο πρόεδρος της ΝΔ με τις μεθοδεύσεις, που ακολούθησε και τις σκοπιμότητες που υπηρετεί, μπορεί να με απομάκρυνε από το κόμμα του οποίου είμαι αμετακίνητα μέλος από της ιδρύσεως του, αλλά από την "παράταξη", και κυρίως από τη συνείδηση των Δωδεκανησίων, που με τιμούν με την ψήφο τους επί 30 και πλέον χρόνια όπως δε μπορεί αφ’ ενός να διαγράψει την ιστορία, τόσο τη δική μου, όσο και τη δική του, αφ’ ετέρου να μου αφαιρέσει το δικαίωμα να συνεχίσω ν’ αγωνίζομαι για τον τόπο μας» κατέληξε.




Nooz.gr
Επιστροφή...



0 Σχόλια στο "Παυλίδης: "Ο Σαμαράς ανοίγει πληγές στο κόμμα""

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24