Βγενόπουλος: ''Που πήγαν τα 5ο εκ. κ.Σηφουνάκη;



Πετάει ΒΟΜΒΕΣ απόψε ο Βγενόπουλος και δεν σταματάει.Πυροβολεί τον κ.Σηφουνάκη,καθώς τον καταγγέλει πως του έκλεψε 50 εκ. δρχ.Ο κ.Βγενόπουλος είπε χαρακτηριστικά: "Τον Νίκο Σηφουνάκη τον γνώρισα το 2001 στις φωτιές της Σάμου και του λέω ότι θα δώσω 50εκ. δρχ για να φτιάξω το δάσος και να μου δείξετε ότι το δάσος θα πιάσει τόπο.
Πέρασαν δύο μήνες και τον πήρα δεν μου απαντάει. Τον πήρα 3-4 φορές και δεν μου βγήκε.Αυτή είναι η εμπειρία μου από ...



τον Νίκο Σηφουνάκη. Που πήγαν τα χρήματα; Ή δείξε μου το δάσος ή δώστε μου τα 50 εκ. δρχ. Είναι πολιτικοί μουσειακού είδους και αν πιστεύει ότι με Παγκαλοσηφουνάκηδες ότι θα πάει μπροστά κάνει λάθος. Αν θέλει να με κάνει εχθρό του ο πρωθυπουργός fine!''

Επιστροφή...



0 Σχόλια στο "Βγενόπουλος: ''Που πήγαν τα 5ο εκ. κ.Σηφουνάκη;"

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24