"Ζούσαμε η μία για την άλλη"


«Αν με ρωτούσες παλαιότερα τι φοβάμαι, θα σου απαντούσα τον θάνατο. Τώρα δεν τον φοβάμαι, γιατί ξέρω ότι θα είναι εκεί, νιώθω ασφαλής… Αυτό που φοβάμαι είναι μην ξεχάσω τη μυρωδιά της μαμάς μου…» Η Ινκα Τσαγκάρη μιλάει πρώτη φορά για τη μητέρα της, την αξέχαστη Ελενα Ναθαναήλ, η οποία έφυγε πριν από δύο χρόνια, στις 4 Μαρτίου 2008...

Η Ελενα Κατρίτση και η εκπομπή της ΝΕΤ «Προσωπικά» (Κυριακή, 17.00) φιλοξενούν την Ινκα, η οποία μιλά για τη δική της Ελενα και τις εικόνες που έχει βαθιά αποτυπωμένες στο μυαλό της. «Ηταν έντονη προσωπικότητα, φοβερά δυνατός άνθρωπος, αλλά έκρυβε μέσα της απίστευτη ευαισθησία. Ζούσαμε η μία για την άλλη».

Ηταν γνωστή σε όλους η λατρεία που είχε η Ελενα Ναθαναήλ στη μοναχοκόρη της και οι προσπάθειές της να την κρατάει μακριά και να την προστατεύει από οτιδήποτε θα μπορούσε να τη στενοχωρήσει. Αυτή η αγωνία προφανώς την οδήγησε, όπως πιστεύει σήμερα η Ινκα (που εργάζεται ως τηλεοπτική παραγωγός) στο να μην της αποκαλύψει τίποτα για τη σοβαρότητα της κατάστασης της υγείας της.

«Δεν ήξερα για την κατάστασης της υγείας της. Για να με προστατεύσει φρόντισε να μη μου το πει. Νόμιζα ότι ήταν στο νοσοκομείο με λοίμωξη στο αναπνευστικό. Είχε πει στον Τάσο “μην πεις τίποτα στο παιδί, γιατί εγώ θα γίνω καλά, αλλά θα χάσω το παιδί μου”. Μέσα σε δύο ημέρες έχασα ό,τι πιο πολύτιμο είχα στη ζωή μου χωρίς καν να έχω τον χρόνο να προετοιμαστώ ψυχολογικά…» περιγράφει η Ινκα και συνεχίζει: «Από το κλάμα έπαθα εγκαύματα γύρω από τα μάτια. Η μάνα μου με βοήθησε να το ξεπεράσω, γιατί δεν άντεχε να με βλέπει να κλαίω».

Η κόρη της αξέχαστης ηθοποιού θυμάται λεπτό προς λεπτό τις τελευταίες στιγμές της μητέρας της. «Οταν ο γιατρός μού είπε ότι θα φύγει, την πήρα αγκαλιά και της ζήτησα συγγνώμη για οτιδήποτε της είχα κάνει… Αυτό που δεν της είπα και θα ήθελα να ξέρει είναι ότι τη θαύμαζα απεριόριστα…»

espresso


Επιστροφή...



0 Σχόλια στο ""Ζούσαμε η μία για την άλλη""

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24