Εαρινές εκπτώσεις έως 50%


Απο Τα Νέα

Μπαράζ προσφορών από 20% έως 50% ετοιμάζουν οι λιανέμποροι τις επόμενες ημέρες εν όψει του Πάσχα, προκειμένου να συγκρατήσουν την πτώση στον πασχαλινό τζίρο που εκτιμάται ότι θα αγγίξει το 20%.

Παράλληλα, οι έμποροι εμφανίζονται διατεθειμένοι να απορροφήσουν την επιπλέον επιβάρυνση από την αύξηση του ΦΠΑ στις τιμές των προϊόντων, προκειμένου να συγκρατήσουν τις τιμές [...]


σε χαμηλά επίπεδα.

Η αγορά, όπως δηλώνουν, πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο. Μετά την πτώση του τζίρου στις εκπτώσεις που έφτασε μέχρι και 30%, οι έμποροι βλέπουν την κίνηση στα μαγαζιά να έχει πέσει στο ναδίρ τις δύο εβδομάδες του Μαρτίου. Λόγω του ψαλιδίσματος κατά 30% στο δώρο του Πάσχα των υπαλλήλων στο Δημόσιο και τις ΔΕΚΟ, αλλά και της φημολογούμενης μείωσης των αποδοχών στον ιδιωτικό τομέα, οι λιανέμποροι- μικροί και μεγάλοι- ανησυχούν ότι οι καταναλωτές δύσκολα να πεισθούν να κάνουν αγορές καθώς αναγκάζονται εκ των πραγμάτων να μειώσουν το πασχαλινό μπάτζετ. «Μετά την ανακοίνωση των μέτρων, η αγορά πάγωσε», δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος της ομώνυμης αλυσίδας γυναικείων ενδυμάτων κ. Αλέξης Τσαντίλης, περιγράφοντας το κλίμα που επικρατεί στην αγορά.

Έτσι, προκειμένου να αποφύγουν τα χειρότερα, οι έμποροι από όλους τους κλάδους- ένδυση, υπόδηση, ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά, έπιπλα και είδη σπιτιού, ακόμα και παιχνίδια- προχωρούν από τα τέλη της επόμενης εβδομάδας σε προσφορές που φτάνουν μέχρι και 50%, ενώ όπως δηλώνουν απορροφούν την επιπλέον επιβάρυνση από την αύξηση του ΦΠΑ. Ορισμένες επιχειρήσεις μάλιστα, όπως η αλυσίδα Glou και οι έμποροι της Πάτρας, σκοπεύουν να θέσουν σε εφαρμογή ειδικά προγράμματα προσφορών και εκπτώσεων, απευθυνόμενες σε ειδικές ομάδες του πληθυσμού όπως είναι οι άνεργοι. «Πλέον το πρόβλημα είναι πρακτικό. Μια μεγάλη μερίδα των καταναλωτών έχει λιγότερα χρήματα για να ξοδέψει το Πάσχα», παρατηρεί ο κ. Γιώργος Γλου, επικεφαλής της ομώνυμης αλυσίδας ανδρικής ένδυσης. Με τις χαμηλότερες τιμές, σκοπός όλων είναι να συγκρατήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τις απώλειες σε τζίρο.

«Δεν ξέρουμε πού πάμε»
Ακόμη και οι έμποροι των παιχνιδιών που βλέπουν τη ζήτηση στα προϊόντα τους να αυξάνεται κατακόρυφα το Πάσχα, οπότε πραγματοποιείται γύρω στο ένα τέταρτο του ετήσιου τζίρου τους, ετοιμάζονται να ακολουθήσουν την ίδια τακτική. «Θα διατηρήσουμε ίδιες τις τιμές», δηλώνει ο κ. Γιώργος Μουστάκας, επικεφαλής της ομώνυμης αλυσίδας παιχνιδιών. «Σκοπεύουμε να απορροφήσουμε την αύξηση του ΦΠΑ ώστε οι τιμές να παραμείνουν στα περυσινά επίπεδα». Παρότι ο κλάδος του παιχνιδιού επιδεικνύει αντοχές στην κρίση καθώς βλέπει τις πωλήσεις του να κινούνται στα επίπεδα της περυσινής χρονιάς, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Βιοτεχνών Παιχνιδιών εμφανίζεται προβληματισμένος ως προς την πορεία της αγοράς το Πάσχα. «Αυτή την στιγμή δεν ξέρουμε πού πάμε», δηλώνει.

«Απορροφήστε την αύξηση του ΦΠΑ»
Ενδεικτική της ανησυχίας που επικρατεί ανάμεσα στους εμπόρους είναι η έκκληση που απηύθυνε ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) κ. Βασίλης Κορκίδης προς μικρούς και μεγάλους εμπόρους «να απορροφήσουν την αύξηση του ΦΠΑ». Όπως παρατηρούν οι έμποροι, σε αντίθετη περίπτωση η ψυχολογία των καταναλωτών θα χειροτερέψει.

Παράλληλα και για τους βιομηχάνους προέχει η απορρόφηση της επιβάρυνσης από την αύξηση του ΦΠΑ. Όπως τόνισε χθες ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Βιομηχανιών (ΣΕΒ) κ. Δημήτρης Δασκαλόπουλος, «οι ελληνικές επιχειρήσεις θα κάνουν ό,τι μπορούν προκειμένου να απορροφήσουν την επιβάρυνση από την αύξηση του ΦΠΑ, καθώς και τις αυξήσεις στα μεταφορικά όπως και εκείνες που θα προέλθουν από την αύξηση στα τιμολόγια του βιομηχανικού ρεύματος λόγω της επιβολής υψηλότερου ειδικού φόρου στα καύσιμα». Το γεγονός αυτό θα επιδράσει αρνητικά στα κέρδη των επιχειρήσεων, οι οποίες προκειμένου να αντισταθμίσουν τις απώλειες θα προχωρήσουν σε περικοπή του κόστους λειτουργίας και των δαπανών.

Επιστροφή...



0 Σχόλια στο "Εαρινές εκπτώσεις έως 50%"

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24