Τζούλια:Ο πατέρας μου λέει μπούρδες

Με τον πιο σκληρό τρόπο απάντησε η Τζούλια Αλεξανδράτου στις δηλώσεις που είχε κάνει πριν λίγο καιρό ο πατέρας της όταν την καλούσε να τα παρατήσει και να γυρίσει στην οικογένειά της γιατί καταστρέφει τον εαυτό της. Η τραγουδίστρια μίλησε στην εκπομπή “Κους κους το μεσημέρι” για όσα είπε ο Ζήσιμος Αλεξανδράτος για το άτομό της λέγοντας: “Οι γονείς μου με ρίχνουν στο βωμό της τηλεθέασης, δεν σέβονται. Ο πατέρας μου, μου ζητούσε 200.000 ευρώ για να... πληρώσει ένα δάνειο γι' αυτό αποχώρισα από το σπίτι. Οι γονείς μου λένε ότι είμαι ένα ζώο. Δεν είμαι ζώο. Είμαι άνθρωπος 23 ετών και έχω κρίση. Μπορεί ο πατέρας μου να λέει “Τζούλια μην ξεβρακώνεσαι” αλλά εκείνος με έβαλε σε όλο αυτό. Ας σταματήσει να βγαίνει στα κανάλια, μόνο κακό μου κάνει. Είναι μπούρδες αυτά που λέει ο πατέρας μου, το συμφέρον, του συμφέροντος”. Με αυτές τις δηλώσεις η Τζούλια Αλεξανδράτου ξεκίνησε νέο κύκλο... επεισοδίων στην κόντρα με τους γονείς της, για την οποία κανένας δεν ξέρει ποια θα είναι η κατάληξη.



gossip-tv.gr
Επιστροφή...



0 Σχόλια στο "Τζούλια:Ο πατέρας μου λέει μπούρδες"

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24