"Η ζωή μου όλη"


Χειμαρρώδης.... Αποκαλυπτικός... Σε μια συνέντευξη που θα συζητηθεί, ο Στηβ Κακέτσης κάνει τον απολογισμό της ζωής του συμπληρώνοντας εξήντα χρόνια και τολμάει να πει αλήθειες για το πώς διαλύθηκε ο γάμος του με την Κατιάνα Μπαλανίκα, αλλά και τον λόγο που δεν μπορεί να αφήσει πίσω τους εννέα μήνες που έζησε μέσα στη φυλακή πριν από δεκαέξι χρόνια. Ο γνωστός επιχειρηματίας μάς συστήνει τον γιο του και...


τη σύντροφό του Ανίτα για πρώτη φορά!

Γεννήθηκε στην Αθήνα και τα δύσκολα παιδικά χρόνια στο πλάι του πατέρα και της μητέρας του απλώς τον πείσμωσαν να ζήσει και να ρισκάρει. Ο πατέρας του διατηρούσε εστιατόριο σαράντα χρόνια. Ο ίδιος απλώς μάθαινε! Στα δεκαέξι του χρόνια ταξίδεψε στην Αμερική και ξεκίνησε να δουλεύει σε μεγάλη κατασκευαστική εταιρεία. Πήρε μαζί τους γονείς του και έτσι πορεύτηκαν στα δύσκολα και τα εύκολα. Μια πρόταση στα είκοσι οκτώ του τον έφερε στην Ελλάδα ξανά και μπλέχτηκε στον χώρο της νύχτας... Η «Νεράιδα» τον μετέτρεψε σε έναν ισχυρό άνδρα της νύχτας και συνεργάστηκε με τα μεγαλύτερα ονόματα. Από το μαγαζί του πέρασε ο Ωνάσης, η Τζάκι Κένεντι, ο Νουρέγιεφ, ο Ανδρέας Παπανδρέου και πολύ μεγάλες προσωπικότητες. Το 1994 μπήκε στη φυλακή και για εννέα μήνες έζησε τον δικό του εφιάλτη. Εκανε ένα παιδί, τον Ασημάκη, με τη σύζυγό του Κατιάνα Μπαλανίκα... Η ζωή του με την Αντζελα Δημητρίου γινόταν εξώφυλλα για πολλά χρόνια έως και σήμερα. Κρύβει όμως και πολλά μυστικά... Αυτή είναι η ζωή τού πάντα καυστικού αλλά αληθινού Στηβ Κακέτση.


Η ΦΥΛΑΚΗ
«Νομίζω ότι κάποιοι θα ήθελαν να με δουν να πιάνω πάτο»

- Πέρασαν δεκαέξι χρόνια και ακόμη μιλάς για εκείνη την εποχή που προφυλακίστηκες...
Ασχημες μέρες και σταθμός στη ζωή μου αυτή η ιστορία. Είναι ένα καρφί μέσα στην ψυχή μου. Μπήκα στη φυλακή και αν αρχίσουμε να μιλάμε για τους λόγους που έγινε αυτό, τότε χρειάζεται πολύς χρόνος. Μια αστειότητα κάποιων ανθρώπων που με έκαναν έμπορο ναρκωτικών παραλίγο να με καταστρέψει ολοκληρωτικά. Ο εισαγγελέας τότε είχε πει ότι οι δικαστικοί λειτουργοί που χειρίστηκαν αυτήν την υπόθεση είχαν νηπιακή ηλικία. Καταλαβαίνετε γιατί ακόμη το έχω μέσα μου βάρος όλο αυτό. Παρασύρθηκαν από τα μέσα ενημέρωσης. Ελεος, να νομίζουν κάποιοι ότι ο Στηβ ήταν ο μεγαλύτερος έμπορος ναρκωτικών που είχε η Ελλάδα τότε.

- Οι στιγμές μέσα στο κελί ξεχνιούνται;
Δεν μπορώ να το ξεχάσω. Ούτε πρόκειται να φύγει από τη ζωή μου. Δεν θέλησα να εκδικηθώ και να πω κάτι άλλο. Απλώς τους τιμώρησα μιλώντας στα μέσα ενημέρωσης και τους έδειξα ότι δεν φοβόμουν κανέναν. Ο κόσμος, πιστεύω, κατάλαβε αν είμαι ειλικρινής. Νομίζω ότι κάποιοι θα ήθελαν να με δουν να πιάνω πάτο. Δεν θέλει ιδιαίτερη σοφία αυτό. Οσους εχθρούς έχω, άλλους τόσους φίλους έχω. Λίγοι φίλοι αλλά δυνατοί.

- Δημήτρης Μελισσανίδης. Τι λέει αυτό το όνομα σε εσένα;
Πολύ καλός άνθρωπος και πολύ καλός φίλος. Από την περίοδο της «Νεράιδας» τον γνώριζα, είναι αυτοδημιούργητος και πολύ επιτυχημένος με σκληρή δουλειά. Εχουμε καλή σχέση και παρ’ όλο που είναι ένας δυνατός και αυστηρός άνθρωπος, πηγαίνει εκεί που γεννήθηκε, στην Κοκκινιά, και βοηθάει, και μιλάει με κόσμο. Αυτό που κάνω και εγώ. Με βοήθησε και πήρα πράγματα από τον Δημήτρη, και χαίρομαι που μου δίνετε την ευκαιρία να μιλήσω γι’ αυτόν δημόσια, μέσα από το έντυπό σας.


espresso


Επιστροφή...



0 Σχόλια στο ""Η ζωή μου όλη""

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24