Το ανέκδοτο της ημέρας

Ειλικρινής εξομολόγηση Από: kapistri.blogspot.com
Ο σύζυγος, δήμαρχος γνωστού μεγάλου επαρχιακού δήμου, είναι με ανίατο ασθένεια στο κρεβάτι του νοσοκομείου. Οι γιατροί του μετρούν μέρες για την "αποδήμησή του εις κύριον" και το ξέρουν πια όλοι ότι η κατάστασή του είναι μη αναστρέψιμος.
Δίπλα του, στο κρεβάτι του πόνου, η πιστή σύζυγος, κυρία δημάρχου, του κρατά συντροφιά και τον παρηγορεί στις τελευταίες του στιγμές....



* Τώρα που έφτασαν τα πράγματα εκεί που έφτασαν, λέει ο δήμαρχος στη γυναίκα του, ας εξομολογηθούμε μεταξύ μας, για να φύγω με ελαφριά τη συνείδησή μου. Θα πρέπει, αγαπημένη μου γυναίκα, να σου εξομολογηθώ, ότι στην κοινή μας ζωή, ήμουν πάντα πιστός απέναντί σου. Ούτε μια φορά δν πήγα με άλλη, παρόλους τους πειρασμούς που συνάντησα κατά καιρούς. Εσύ, για πες μου, πήγες με άλλον άνδρα;

Ύστερα από μικρή διακοπη και σύντομη σκέψη, λέει η κυρία δημάρχου:

* Εγώ, αγαπημένε μου άνδρα, ήμουν πάντα πιστή στα συζυγικά μου καθήκοντα και πάντα για το καλό σου έκανα ό,τι έκανα. Δηλαδή να... αναγκάστηκα τρεις φορές να πάω με άλλον άνδρα, αλλά μό΄νο για το καλό σου!


* Τρεις φορές, σκέφτηκε ο δήμαρχος, δεν είναι και πολλές στα τόσα χρόνια συμβίωσης, αν σκεφτεί κανείς πόσες φορές την άφησα μόνη της με τις υποχρεώσεις που είχα σε σεμινάρια και συνέδρια. Για πες μου, λοιπόν, με ποιους πήγες;

* Να, την πρώτη φορά που έκανες αίτηση να προσληφθείς ως υπάλλληλος στο δήμο χρειάστηκε να κοιμηθώ με τον παλιό δήμαρχο , για να σε προσλάβει ... και είδες πήρες τη θέση!


* Ώστε για να με διορίσει ο κερατάς, ο δήμαρχος που μου έκανε και το φίλο, έπρεπε να σε ρίξει στο κρεβάτι;Τη δεύτερη φορά με ποιον πήγες;


* Και τη δεύτερη φορά με τον ίδιο δήμαρχο πήγα, όταν χρειάστηκε να γίνεις πρϊστάμενος στην τεχνική υπηρεσία του δήμου μας. Τι να έκανα, δηλαδή, να σε άφηνα μια ζωή υπαλληλάκο;


* Ας το πάρει το ποτάμι κι αυτό, αφού έγινα στο κάτω κάτω προϊστάμενος, λέει ο ετοιμοθάνατος δήμαρχος. Την τρίτη φορά με ποιον πήγες;


* Θυμάσαι, την πρώτη φορά που ήθελες να γίνεις δήμαρχος και στον προεκλογικό αγώνα είπαμε ότι θα πρέπει να πάρουμε τουλάχιστον ακόμα 200 ψήφους; Ε, λοιπόν, εγώ πήγα με τους απαραίτητους ψηφοφόρους και σου μάζεψα τις ψήφους που χρειαζόσουνα, για να βγεις δήμαρχος.

Δε χρειάστηκε να πει τίποτε άλλο ο δήμαρχος, γιατί έμεινε κόκαλο μια ώρα γρηγορότερα!



Επιστροφή...



0 Σχόλια στο "Το ανέκδοτο της ημέρας"

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24