Ο Κωστέτσος περιγράφει την επίθεση...

Δεν θα ξεχάσω μετά το ατύχημα των παιδικών μου χρόνων! Αυτό που πρωτοχρονιάτικα 30 χρόνια μετά μου συνέβη από αυτόν τον άνανδρο! Παντελώς άγνωστο μου πρόσωπο! Που με χτύπησε μπροστά στους φίλους μου και το ‘σκασε για να γλυτώσει το αυτόφωρο!!!! Έμαθα και ξέρω πλέον ποιος είναι!! Κ ας σταματήσει να με απειλεί ύπουλα μέσω των φίλων του! Υπάρχει το βίντεο καταγεγραμμένο με τα πάντα! Λυπάμαι τους γονείς μου που τους έφερε σε τέτοια κατάσταση! Οι φώτο ζητήθηκαν έναντι αμοιβής! Από τα media αλλά εγώ δεν πουλήθηκα και ούτε θα πουληθώ ποτέ στην ζωή μου! Τις δημοσιεύω τσάμπα για να βλέπει γιατί βλέπει και να θυμάται!
Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες...

















Να πούμε οτι το πρωτότυπο κείμενο δημοσιεύθηκε στο Facebook έτσι:
ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΜΟΥ ΧΡΟΝΩΝ!ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΣΥΝΕΒΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΑΝΔΡΟ!ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ! ΠΟΥ ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΣΚΑΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΦΟΡΟ!!!!ΕΜΑΘΑ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΛΕΟΝ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ!!Κ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΜΕ ΑΠΕΙΛΗ ΥΠΟΥΛΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ!ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!ΛΥΠΑΜΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!ΟΙ ΦΩΤΟ ΖΗΤΗΘΗΚΑΝ ΕΝΑΝΤΙ ΑΜΟΙΒΗΣ!ΑΠΟ ΤΑ MEDIA ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΟΥΛΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΟΥΛΗΘΩ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ!ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΩ ΤΣΑΜΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΤΕ!

Μάλλον από το "σοκ" του ο κ.Κωστέτσος ξέχασε και τα Ελληνικά!!!



Επιστροφή...



0 Σχόλια στο "Ο Κωστέτσος περιγράφει την επίθεση..."

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24