Ζίκο: «Δική μου η ευθύνη»

Στη λάθος νοοτροπία των παικτών του και το νεκρό διάστημα μετά το γκολ που πέτυχαν απέδωσε την ήττα του Ολυμπιακού από την ΑΕΚ ο Ζίκο, αλλά ανέλαβε την ευθύνη της ήττας. «Δυστυχώς είναι ένα πολύ δυσάρεστο αποτέλεσμα. Είχαμε να παίξουμε ένα ντέρμπι, αλλά οι παίκτες μου δεν μπήκαν με τη νοοτροπία που θα έπρεπε, έχασαν την αυτοσυγκέντρωσή τους για δέκα λεπτά στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου και στη συνέχεια δεν μπορούσαμε να γυρίσουμε το αποτέλεσμα», τόνισε ο Βραζιλιάνος προπονητής και πρόσθεσε... «Δεν παίξαμε με τον τρόπο που ξέρουμε, δεν παίξαμε γρήγορα και με τη μία, αλλά κάναμε πολλές άστοχες σέντρες που διευκόλυναν την άμυνα της ΑΕΚ. Μετά το γκολ που πετύχαμε οι παίκτες μας ηρέμησαν, χαλάρωσαν και έδωσαν την ευκαιρία στην ΑΕΚ να πετύχει δύο γκολ. Πρέπει να είμαστε ψυχροί και να συνεχίσουμε τη δουλειά μας όπως έχουμε κάνει τόσο καιρό για να φτάσουμε στο στόχο μας».

Ερωτηθείς αν θεωρεί πως προετοίμασε σωστά την ομάδα του για το ντέρμπι, απάντησε: «Όλη η προετοιμασία δεν ξεκίνησε πριν από 1-2 μέρες, αλλά αρκετό καιρό πριν. Όλοι έχουμε λάβει πολύ σοβαρά την προετοιμασία για αυτό το ματς. Δεν υπάρχει θέμα όσον αφορά στην προετοιμασία. Το νεκρό διάστημα των παικτών δεν έχει να κάνει με την προετοιμασία μας. Μην ξεχνάτε πως έχουμε παίκτες που σιγά-σιγά επανέρχονται από τραυματισμούς και δεν μπορούν ακόμη να δώσουν αυτό που ξέρουν. Η ευθύνη είναι δική μου. Ξέρω καλά το νόμο του ποδοσφαίρου. Όταν η ομάδα κερδίζει, τα εύσημα ανήκουν στους παίκτες και όταν χάνει εγώ αναλαμβάνω την ευθύνη. Δεν έχω ποτέ αποποιηθεί τις ευθύνες μου. Αν υπήρχαν ή αν έγιναν λάθη, να είστε σίγουροι πως για όλα αυτά φταίω εγώ. Ό,τι κάνω είναι για το καλό της ομάδας και για να βελτιώσω την απόδοσή της. Στους ποδοσφαιριστές δεν μπορώ να πω κάτι, προσπάθησαν πολύ αλλά δεν τους έβγαινε».

Όσο για το πώς αισθάνεται που η ομάδα του βρέθηκε μέσα σε δύο αγωνιστικές από το +1 στο -5 από την κορυφή, είπε: «Ο Άρης και η ΑΕΚ είναι δύο δυνατές ομάδες. Η ΑΕΚ κάνει πρωταθλητισμό, ενώ και ο Άρης είναι πολύ δυνατή ομάδα. Κάναμε ό,τι μπορούσαμε, αλλά χάσαμε. Πιο πολύ μας πονά που χάσαμε βαθμούς απέναντι στον Ηρακλή και τα Γιάννενα.

Για την επιλογή του να αφήσει εκτός αποστολής συγκεκριμένους ποδοσφαιριστές είπε: «Ο Γκαλίτσιος είχε συμπληρώσει κάρτες και δεν μπορούσαμε να επιλέξουμε να εκτίσει την τιμωρία του στο επόμενο ματς, αφού θα λείπει ο Αβραάμ Παπαδόπουλος. Ο Λεντέσμα ήρθε από χειρουργείο και δεν θεωρώ πως είναι έτοιμος. Ο Στολτίδης έμεινε για 40 μέρες χωρίς προπόνηση και μόλις τώρα γύρισε και άρχισε να γυμνάζεται με την ομάδα. Όπως και ο Γ. Παπαδόπουλος δεν είναι για μένα έτοιμος. Βεβαίως όταν χάνουμε ρωτάμε για τους παίκτες που δεν παίζουν και όταν κερδίζουμε ξεχνάμε τους υπόλοιπους. Δυστυχώς στην προπόνηση δεν είναι κανείς από σας για να μπορέσετε να κρίνετε».

Για την απουσία του Ντουντού είπε: «Δεν μπορώ να απαντήσω για το πότε θα επιστρέψει. Δυστυχώς ακόμη πονά στο πόδι του και μέρα με τη μέρα θα δούμε πότε θα επιστρέψει», ενώ αίσθηση προκάλεσε η τοποθέτηση του Ζίκο, όταν του είπαν πως ο Ντουντού τραυματίστηκε σε συμμετοχή του σε αγώνα επίδειξης. «Εγώ δεν δίνω άδεια σε κάποιον παίκτη για να αγωνιστεί σε τέτοια παιχνίδια. Η διοίκηση το κάνει. Δεν ξέρω τι κάνουν οι ποδοσφαιριστές στις διακοπές τους ή στις βόλτες τους. Δεν είμαι ο πατέρας τους, αλλά ο προπονητής τους. Εγώ κάνω σωστά και επαγγελματικά τη δουλειά μου».

Για τον Λούα Λούα ο Ζίκο είπε: «Είναι ένας γρήγορος παίκτης, πολύ καλός. Καλό είναι που τον αποκτήσαμε γρήγορα και χωρίς να έχουμε προβλήματα. Όμως του λείπουν παιχνίδια και θέλω να πιστεύω πως σε δύο εβδομάδες θα μπορεί να μπει στις προπονήσεις για να παίρνει σιγά-σιγά παιχνίδια στα πόδια του», ενώ για τα μεταγραφικά αρκέστηκε να δηλώσει: «Αναμένουμε. Ξέρουμε πως η διοίκηση κάνει ό,τι μπορεί για να βοηθήσει την ομάδα να βελτιωθεί».



sport-fm.gr
Επιστροφή...



0 Σχόλια στο "Ζίκο: «Δική μου η ευθύνη»"

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24