Αποσύρθηκε ο Κοζώνης...

Την θέλησή του να αποσυρθεί από την διαδικασία μεταβίβασης των μετοχών της ΠΑΕ ΑΕΚ επισημοποίησε με ανακοίνωσή του ο Χαράλαμπος Κοζώνης. Ο Ελληνοαμερικανός επιχειρηματίας που επρόκειτο να μπει στη νέα γενική συνέλευση της ΠΑΕ με το ποσό των 19 εκατ. ευρώ απέσυρε τελικά το ενδιαφέρον του καθώς όπως τόνισε χαρακτηριστικά "και η υπομονή έχει τα όριά της". Μάλιστα παρά αυτή του την απόφαση άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο προς τον κόσμο της ΑΕΚ για κάποια έκπληξη.
Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωσή του...


Την ώρα που η αγαπημένη μας ομάδα περνάει τις πιο δύσκολες στιγμές της σύγχρονης ιστορίας της και δοκιμάζεται καθημερινά από γεγονότα και καταστάσεις που δεν αρμόζουν στο τεράστιο μέγεθός της, έκρινα σκόπιμο να προτείνω στον κ. Νοτιά ένα σχέδιο δράσης, το οποίο θα μας έκανε να επισπεύσουμε τη διαδικασία της μεταβίβασης των μετοχών της ΠΑΕ ΑΕΚ.
Σύμφωνα μ' αυτό το πλάνο ζήτησα από τον κ. Νοτιά να ξεκινήσουμε την Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009, με δικά μου έξοδα, τη διενέργεια ελέγχου στην ΠΑΕ ΑΕΚ από την B.D.O της οποίας το κύρος δεν αμφισβητείται.
Από την πλευρά μου θα αναλάμβανα τον οικονομικό έλεγχο και ο κ. Νοτιάς τον διαχειριστικό έλεγχο της ΠΑΕ ΑΕΚ, ξεπερνώντας έτσι τον «σκόπελο» της υπογραφής ενός προσυμφώνου, το οποίο απ' ότι φαίνεται χρησιμοποιείται πλέον για να προσφέρει καλές δικαιολογίες για όλους όσους θα ήθελαν, ενδεχομένως, να καθυστερήσουν τη διαδικασία (άγνωστο γιατί...) ή ακόμη και να <τιναχθεί> αυτή η διαπραγμάτευση «στον αέρα». Άλλωστε έπειτα απ' όλα όσα έζησα το τελευταίο δίμηνο, έχω πλέον κάθε λόγο να είμαι εξαιρετικά επιφυλακτικός γύρω από τον ρόλο και τις προθέσεις κάποιων ανθρώπων οι οποίοι αποτελούν «κομμάτι» αυτής της (σύντομης αλλά ψυχοφθόρας) ιστορίας, εξαιρουμένου, φυσικά, του κ. Νοτιά.
Επί της ουσίας το προσύμφωνο καταρτίστηκε για να επισημοποιήσει μια κατάσταση κι όχι για να δεσμεύσει με ποινικές ρήτρες τις δυο πλευρές. Γι' αυτό πρότεινα στον κ. Νοτιά:

Να ξεκινήσουμε άμεσα τους ελέγχους κι αν επιβεβαιωθεί ότι το συνολικό χρέος της ΠΑΕ ΑΕΚ ανέρχεται (μαζί με την απόκλιση του 7%) στο ποσό των 34.240.000 ευρώ, να προχωρήσω στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 19 εκατ ευρώ, αναλαμβάνοντας την διοίκηση της ομάδας, μέσα από τη Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ ΑΕΚ.
Αν όμως τα νούμερα των χρεών ήταν διαφορετικά απ' αυτά που μας παρουσιάστηκαν θα αποσύρω το ενδιαφέρον μου και θα μείνουν ανεπανόρθωτα εκτεθειμένοι στα μάτια της μεγάλης κοινωνίας των φίλων της ΑΕΚ, όλοι όσοι τα δημιούργησαν και προσπάθησαν να τα αποκρύψουν.
Να ξεκινήσει, παράλληλα, ο κ. Νοτιάς από την πλευρά του λεπτομερέστατο έλεγχο γύρω από την οικονομική μου κατάσταση. Έχει κάθε δικαίωμα, για το καλό της ομάδας μας, να πιστοποιήσει αν είμαι αναξιόπιστος και ''φούσκα'' ή διαθέτω, πράγματι, τα οικονομικά εφόδια για να οδηγήσω ξανά την ΑΕΚ εκεί που της αξίζει. Στην ΚΟΡΥΦΗ. Ο κ.Νοτιάς θα είχε, με τις ευλογίες μου, όλο το χρόνο να κάνει την έρευνά του, με σωστό και επαγγελματικό τρόπο, εγγράφως και επισημως, ο οποίος δεν θα προσβάλει την τιμή και την υπόληψή μου, αλλά και δεν θα σπηλώνει το επιχειρηματικό μου κυρος μετα απο 40 χρονια δραστηριοποισης στην μεγαλη αγορα της Αμερικης και οχι με επώνυμα ή ανώνυμα τηλεφωνηματα σε τράπεζες και χρηματοπιστωτικά ιδρυματα που συνεργάζομαι οπως πρατουν καποιοι αλλοι . Αν ο κ. Νοτιάς διαπιστώνε με την ολοκλήρωση της έρευνάς του ότι ήμουν τελικά μια «φούσκα που έσκασε στα χέρια του», του εδίνα το δικαίωμα να με καταγγείλει ανοικτά στον κόσμο της ΑΕΚ.
Με την ευκαιρία επειδή έχουν αναπτυχθεί πολλά σενάρια γύρω από το ζωηρό ενδιαφέρον μου για την ΑΕΚ, ο κόσμος της ομάδας οφείλει να γνωρίζει ότι στηρίζομαι αποκλειστικά στις δικές μου δυνατότητες, όπως άλλωστε έχω μάθει να κάνω σ' όλη μου τη ζωή. Μια μια φράση "δεν είμαι μπροστάρης κανενός''.

Ευχόμουν ολόκαρδα να δεχθεί ο κ. Νοτιάς την πρότασή μου, ευχόμουν επίσης να επιβεβαιώσει ο έλεγχος ότι τα χρέη δεν θα ήταν διπλάσια απ' αυτά που μας παρουσιάστηκαν, ευχόμουν από την ΓΣ της ΠΑΕ να αναλάμβανα διοίκηση και να ξεκίνησα την προσπάθεια της αναγέννησης της αγαπημένης μας ομάδας.


Απευχόμουν την ώρα και τη στιγμή που θα με οδηγούσαν στην απόφαση της απόσυρσης του ενδιαφέροντός μου. Δυστυχώς το κατάφεραν. ΑΠΟΣΥΡΩ ΟΡΙΣΤΙΚΑ την πρόταση μου προς τους μέτοχους. Άλλωστε η υπομονή έχει και τα όριά της.
Ωστόσο ακόμη και σ' αυτή την περίπτωση θέλω να διαβεβαιώσω τον λαό της ΑΕΚ ότι όχι μόνο δεν απογοητεύτηκα αλλά έγινα πιο δυνατός και δεσμεύομε στους φιλάθλους μας ότι το όραμα και τα όνειρα που έχουμε για την ΑΕΚ δεν μπορούν να εμποδιστούν από κανέναν και από τίποτα θα παραμείνουν ζωντανά. Άλλωστε η ζωή είναι γεμάτη ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ...


Επιστροφή...



0 Σχόλια στο "Αποσύρθηκε ο Κοζώνης..."

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24