Εμφραγμα στη γραμμή για το τσιγάρο
Απο Το Εθνος
Το ειδικό τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου Υγείας κατέδειξε την ανεπαρκή προετοιμασία για την εφαρμογή των αντικαπνιστικών μέτρων.
Από νωρίς το πρωί, το «1142» πήρε... φωτιά από επιχειρηματίες που ζητούσαν πληροφορίες για τον τρόπο εφαρμογής του νόμου. Οι εισερχόμενες κλήσεις ήταν τόσες πολλές, που οι υπεύθυνοι του υπουργείου αύξησαν τις γραμμές από 40 σε 50. Κατά την πρώτη μέρα λειτουργίας, η τηλεφωνική γραμμή δέχτηκε συνολικά 10.086 κλήσεις.
Το 69% των κλήσεων αφορούσε παροχή διευκρινίσεων για την εφαρμογή του νόμου στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και το 31% για την εφαρμογή του νόμου σε χώρους εργασίας.
Μέχρι αργά χθες το απόγευμα είχαν γίνει μόλις 44 καταγγελίες για παράβαση του νόμου, εκ των οποίων οι 30 αφορούσαν καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και οι υπόλοιπες χώρους εργασίας, κυρίως του δημόσιου τομέα.
Επιστροφή...
Το ειδικό τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου Υγείας κατέδειξε την ανεπαρκή προετοιμασία για την εφαρμογή των αντικαπνιστικών μέτρων.
Από νωρίς το πρωί, το «1142» πήρε... φωτιά από επιχειρηματίες που ζητούσαν πληροφορίες για τον τρόπο εφαρμογής του νόμου. Οι εισερχόμενες κλήσεις ήταν τόσες πολλές, που οι υπεύθυνοι του υπουργείου αύξησαν τις γραμμές από 40 σε 50. Κατά την πρώτη μέρα λειτουργίας, η τηλεφωνική γραμμή δέχτηκε συνολικά 10.086 κλήσεις.
Το 69% των κλήσεων αφορούσε παροχή διευκρινίσεων για την εφαρμογή του νόμου στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και το 31% για την εφαρμογή του νόμου σε χώρους εργασίας.
Μέχρι αργά χθες το απόγευμα είχαν γίνει μόλις 44 καταγγελίες για παράβαση του νόμου, εκ των οποίων οι 30 αφορούσαν καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και οι υπόλοιπες χώρους εργασίας, κυρίως του δημόσιου τομέα.
Επιστροφή...
0 Σχόλια στο "Εμφραγμα στη γραμμή για το τσιγάρο"
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!