"Όρθιος και στη γωνία..."


"...μου φαίνεται θα είναι και ο νέος Υπουργος Παιδείας ...Τι ποιος υπουργός;;;Ο Αρούλης...Ναι αυτός λοιπόν...Αν κάθεται όπως καθόταν και στο υπουργείο Τουρισμού την κάτσαμε...Ωχ Θεέ μου Θεέ μου που θα 'λεγε και η Δαμανάκη...Αυτός ειναι ικανός να προσθέσει το μάθημα Μπουζουκολογία με αντίστοιχο βιβλίο το περιοδικό Πίστα...Δεν ξέρω για σας αλλά αλλά εμένα δε μου γεμίζει το μάτι με τίποτα... Θα μου πείτε όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος.Οι μαθητές και οι φοιτητές βράζουν μέσα τους.Περιμένουν ελπίδα .Ο χώρος της παιδείας μπορεί να θέλει χρόνο να φτιάξει αλλά βαρεθήκαμε να κάνουμε υπομονή...Βαρεθήκαμε τα σχολεία με τις τάξεις-κελια, βαρεθήκαμε τα υποκαταστήματα των κομμάτων πανεπιστήμια και Τει, βαρεθήκαμε την ανορεξία των καθηγητών να κάνουνε μάθημα(θέλω να πιστεύω ότι καθηγητές που προσπαθούν είναι περισσότεροι) ... Ας περιμένουμε να δούμε τι μεταρρυθμίσεις θέλει να περάσει και ο Σπηλιωτόπουλος...Να δούμε τι άλλο θα φάμε στη μάπα κι αυτή τη φορά...Πυκνιοί καπνιοί θα αρχίσουν να μαζεύονται πάνω από τα θρανία και πάλι ..."http://sasgrafwolous.blogspot.com/2009/01/blog-post_7512.html



0 Σχόλια στο ""Όρθιος και στη γωνία...""

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24