Κοβάσεβιτς «Νιώθω νικητής»


Οι οπαδοί του Ολυμπιακού τον αγκάλιασαν όσο ελάχιστους. Ο Ντάρκο Κοβάσεβιτς, ωστόσο, έσπευσε να τους το ανταποδώσει τονίζοντας χαρακτηριστικά πως: «Είμαι εδώ μόνο ενάμισι χρόνο, αλλά δεν έχω δει ποτέ αυτόν τον κόσμο». Ο Σέρβος επιθετικός βρέθηκε σήμερα στο «Red Store» του «Γεώργιος Καραϊσκάκης», στο πλαίσιο της εκδήλωσης που είχε ετοιμαστεί προς τιμήν του. Με δηλώσεις του, ο «Νταρκογκόλ» αναφέρθηκε στο σοβαρό πρόβλημα υγείας, που τον ανάγκασε να σταματήσει την αγωνιστική δράση, αλλά και το ερχόμενο ντέρμπι με την ΑΕΚ. Ακολούθως φωτογραφήθηκε με τους θαυμαστές του, που είχαν κατακλύσει το χώρο, και υπέγραψε αυτόγραφα. «Θέλω να πω πρώτα από όλα ότι σας ευχαριστώ πολύ, όπως επίσης και τον κόσμο. Νιώθω πολύ χαρούμενος και περήφανος. Δεν είναι μόνο σήμερα, αλλά και στο προηγούμενο παιχνίδι στο Καραϊσκάκη… Τι να πω… Είναι κάτι απίστευτο για μένα», τόνισε αρχικά ο Ντάρκο και συνέχισε αναφερόμενος στο πρόβλημα υγείας του: «Πέρασα πάρα πολύ δύσκολες μέρες. Ευτυχώς είχα πάντα δίπλα μου την οικογένεια και το μόνο που θέλω και έχω στο μυαλό μου είναι να είμαι καλά, να μην έχω πρόβλημα και πάνω απ’όλα ψυχολογικά. Τώρα είμαι μια χαρά. Νιώθω νικητής. Όπως πάντα το πιο σημαντικό είναι η υγεία. Και αυτό νιώθω εγώ. Είμαι μια χαρά. Όπως είπα θέλω να σας πως ευχαριστώ σε όλους και φυσικά στον καρδιολόγο. Είναι πάρα πολύ σημαντικό που διέγνωσε νωρίς το πρόβλημα». Ερωτηθείς για το αυριανό ντέρμπι με την ΑΕΚ, ο Σέρβος επιθετικός απάντησε πως: «Θέλω να πάω στο γήπεδο… Το πιο σημαντικό, όπως πάντα, είναι να κερδίσει η ομάδα. Θα είμαι δίπλα τους. Θα πάμε στο γήπεδο για να νικήσουμε. Δεν το ξέρουμε από τώρα, αλλά αυτό έχουμε πάντα στο μυαλό μας». Όσον αφορά το ενδεχόμενο να συνεχίσει ερασιτεχνικά το ποδόσφαιρο, ήταν σαφής: «Θέλω να μείνω στο ποδόσφαιρο. Δεν ξέρω ακριβώς τι θα κάνω. Θα παίξω κάποια παιχνίδια, αλλά όχι επαγγελματικά». Όταν κλήθηκε να αποκαλύψει την ομάδα που έχει χαραγμένη στην καρδιά του, ο «Νταρκογκολ» τόνισε: «Ήταν εξίσου σημαντικές ομάδες και η Σοσιεδάδ και η Γιουβέντους και ο Ολυμπιακός. Έχετε εδώ στην Ελλάδα πολύ ζεστό κόσμο όπως και στην Ισπανία. Είμαι εδώ μόνο ενάμισι χρόνο, αλλά δεν έχω δει ποτέ αυτόν τον κόσμο».



0 Σχόλια στο "Κοβάσεβιτς «Νιώθω νικητής»"

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24