Δεν έρχεται ο Βαλβέρδε...

Με ανακοίνωσή του ο ίδιος ο Ερνέστο Βαλβέρδε έβαλε τέλος στα σενάρια που τον ήθελαν να είναι κοντά σε συμφωνία με τον Ολυμπιακό. Ο Ισπανός προπονητής επικαλείται προσωπικούς λόγους που τον κάνουν να μην θέλει να έρθει στην Ελλάδα. Επίσης ευχαριστεί τον κόσμο αλλά και τον πρόεδρο του Ολυμπιακού Σωκράτη Κόκκαλη.
Διαβάστε τη δήλωση Βαλβέρδε...

Εκφράζω την άρνησή μου στην πρόταση του Ολυμπιακού να αναλάβω προπονητής της ομάδας. Οι λόγοι της συγκεκριμένης άρνησης, έχουν να κάνουν με προσωπικά θέματα που δεν μου επιτρέπουν να μετακινηθώ στην Ελλάδα. Θέλω να εκφράσω τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες στον Ολυμπιακό και ειδικά στον πρόεδρό του, Σωκράτη Κόκκαλη, που μου έδωσε την ευκαιρία να αναλάβω την εκτέλεση ενός αθλητικού πρότζεκτ που θα ικανοποιούσε οποιονδήποτε επαγγελματία. Η απόφασή μου προκαλεί αντικρουόμενα συναισθήματα εξ’ αιτίας των ιδιαίτερων δεσμών που με ενώνουν με τον σύλλογο. Θέλω να κάνω ιδιαίτερη αναφορά στον κόσμο του Ολυμπιακού για την αγάπη που εξέλαβα όλο αυτό τον καιρό. Ελπίζω και εύχομαι στο κοντινό μέλλον να επιστρέψω με έργα όλη την αγάπη και την στοργή που με περιέβαλαν όλο αυτό τον καιρό.


Επιστροφή...



0 Σχόλια στο "Δεν έρχεται ο Βαλβέρδε..."

Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο



Free Hit Counter
Copyright ©2010 epikairotita24